Headache

Efter att jag legat och dragt mig hela morgonen tog jag bussen in till Twickenham och köpte lunch och satte mig vid the Thames. När min Greek feta sallad sandwich var uppäten bestämde jag mig för att ta åka till Hammersmith för att utforska shopping utbudet där. Ganska tråkigt, men Primarket där var mycket bättre än det i Kingston och på Oxford St. Strossade runt där i någon timme tills jag tröttnade och bestämde mig för att åka till Kingston istället för att se om de hade kvar jeansjackan på Primark, som of course var slut i storlek 8. Just my luck. Så istället gick jag runt på Bentalls Center och ställde mig sedan och väntade på bussen. Det var min dag i detalj. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0