Onödigt inlägg

Innan idag gick jag och Lisa och pratade om att vi inte har bråkat på ett långt tag. Och vi kände på oss att det skulle hända snart igen. Och nu har det börjat. Lisa blev arg på mig för att jag bad henne ta in sina saker på sitt rum, och hon ville att de skulle vara kvar på mitt. Eftersom att det var hennes saker så så tyckte jag att hon kunde ha det på sitt rum (ganska obvious väl?), men då tar hon i sitt försvar att hon har så lite plats och jag har mer därför kunde de vara kvar. Vilket inte accepterades av mig. Så nu sitter vi på var sitt rum och surar. OCH jag gick ner med Lisas två använda glas som hon vägrade ta med sig in på sitt rum, vilket jag är väldigt dålig på att göra själv (mamma, du kanske känner igen det?). Men jag brukar nästan alltid ha våra gemensama saker på mitt rum förutom filten. Jag är ganska säker på att jag har gjort henne dubblet så irriterad genom att skriva det här. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

???

2009-04-27 @ 10:50:44
Postat av: Mamma

Hmm, ingen gillar städa visst. Men det var väl ingenuppoffring att du tog ner två glas istället för ett. Kram mams

2009-04-28 @ 11:13:58
Postat av: lisa

haha aaahfan. dessutom har du inte skrivit hela sanningen vilket gör mig ännu mer irriterad. ja det var mina saker. det var jävligt sent på kvällen. jag sa att det skulle vara kvar på ditt rum för att jag var trött och inte orkade ta hand om det så sent och sa därför att jag skulle ta det imorgon!!!! så de så

2009-05-01 @ 11:21:10
URL: http://lisanelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0