New Eyebrows

Har precis färgat Lisas ögonbryn, vilket blev en disaster enligt Lisa. Enligt Sara blev det ganska lyckat för att vara mig - som förstör allt som ska göras ordentligt. Så nu är Lisa på sitt rum och desperat försöker att ta bort den mörka färgen med lite smink. 

Innan idag har jag, Lisa och Tove åkt till Barnes och handlar lite. Lite svensk mat. Mums. Och så blev det lite Kopparbergs cider, och Sara fick användning av sitt pass för hon har helt glömt bort att åka till Svenska Ambassaden för att hämta sitt leg som ligger där och väntar på henne. Annars har vi tittat på The Lion King och Pocahontas och sovit. 

Nu är det snart dags för mat och efter det åker vi till Hampton Court Fun Fair igen för att åka lite karuseller när allt är halva priset. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag lider med Lisa. Jag vet precis hur det känns att få ögonbryn som ser mörka ut. Hoppas hon kunde ta ner färgen lite.



2009-04-15 @ 11:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0