Back to School

Long time no see igen. Varit för upptagen av med att ha sommarlov för att skriva här. Men ska ge bloggen ett försök till. Igen. Första dagen i skolan idag. Fun. Träffade de som varit i Paris och Madrid (och andra grån skolan) under vårterminen för första gången på 8 månader, som Sigrid så fint upplyste oss. Efter en lång, suddig (glömde glassögonen hemma) och onödig genomgång av det nya It's Learning skolsystemet vi hade i aulan så fick vi äntligen gå hem. Tog en sväng om Åhlens med Lisa för att köpa en kalender till henne. Sen gjorde jag det som jag lyckas så bra med: Missade bussen med 5 sekunder. Så ännu en gång fick man vänta på bussen i hela 10 minuter. Stackars mig. Imorgon är det den första "riktiga" skoldagen och på schemat står det "11.15-12.35 Engelska C" sedan slutar jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0