Comeback Kid

En vecka senare. Blivit dålig på att uppdatera. Riktigt dålig. Men det händer mycket nu. Eller gjorde. Spanska prov, shopping, Freud museet, Camden Market, redovisningar, mer shopping, matte prov och lathet. Och jag har blivit riktigt fattig. Har inte alls mycket pengar. Si sådär £20 pund kvar till nästa vecka. Great. Så om någon ha några överblivna slantar som de kan tänkas skänka till mig skulle det vara riktigt bra. Jag behöver ett par nya jeans. De har krympt. I tvätten. Och jag behöver en klänning till fredag och jag spanat in en jätte fin på Miss Selfridges länge plus att en ny väska behövs då min nuvarande fått några extra fickor i fodret. Men jag får fortsätta att drömma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0