Den artonde födelsedagen


MÅNDAG. Idag fyller jag år. 18. Quiet big, va? Dock har det varit en av de sämdre födelsedagarna: 1. Det har regnat hela dagen, och då menar jag hela dagen. 2. Jag har varit på dåligt humör hela dagen, och tyvärr tagit ut det på alla andra. Specielt mamma och Lisa. Sorry. 

By the way. Tackar alla (de få) som har skickar mail och SMS. Och det gäller även er Girls Aloud. Ja ni hörde rätt. Jag fick ett "Happy Birthday!"-mail från dem. Varför? I have no idea. Wierd.

Nu ska jag forstätta att äta bilar.  

Kommentarer
Postat av: Lisa

ursäkten godtagen. Men va!? girls aloud, det har du inte sagt något om, tell me!

2009-02-10 @ 22:30:47
URL: http://lisanelinder.blogg.se/
Postat av: Elin hallström

GRATTIS! :D

2009-02-11 @ 21:59:02
Postat av: sigge

gaaah! jag har inte sagt grattis! GRATTIS till din sweet 18!!(iefterskott) :D vi ses antagligen snart! jag kommer till london typ 6 mars!! hoppas du har det bra, hörde att du och lis bor tsms! men vi ses! puss på dig!

2009-02-16 @ 17:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0