"Ice doesn't help the uncoordinated ones"

Vilket fint citat som passar in på dagen. Det är från, ingen annan än, allas våran favorit, Bella Swan. Londons gator är belagda av is. Gled till skolan och gled hem från skolan. Mina stövlar är inget vidare i detta vädret, men bättre än mina andra skor; Ballerina skor. Men det stoppade inte mig föra vintern. 
Just nu ligger jag i sängen och äter kakor. Kakmonster som jag är har jag nästan ätit upp ett helt paket. Oops. Bara för det tar jag en till.
Guess what som hände idag. Mitt under engelska redovisningarna sattes brandlarmet igång, igen. Så alla fick ta sitt pick och pack och lunka ut i kylan till en gegig park. Som vanligt är alla de svenska elverna ute först och alla andra kollar på oss. Som om vi var från Mars. 

Nu ska jag fortsätta att äta kakor och läsa naturkunskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0