Litte lover's so polite

Nu tar jag och Lisa bus 290 mot Twickenham där vi hoppar på tåget till Waterloo. Efter den trettio minuter långa resan ska vi gå vilse nere i tunnelbannan för att sedan komma fram till Victoria Station. 09.40 hoppar jag på en ful orange bus som tar mig hela vägen till Stansted International Airport där jag ska hitta till rätt check-in bås förhoppnings klarar jag allt detta utan något större mayhem. Håll tummarna. Men tills jag kommer hem kan ni ju lyssna på denna låten som alltid spelas när vi besöker vårt kära Mc Donalds eller så kan ni lyssna på denna, eller kanske denna. Eller så struntar ni i det hellt. Men nu måste jag rusa. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte händer det mycket här på bloggen. Är du åter i samma lunk i London. Kram mamma

2009-03-03 @ 10:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0