How do you say "No way I'm doing this" in crazy?

SUNDAY.  Not much going on today. Eller ablolutely nothing going on. Kollat på filmer och serier hela dagen. Ska fortsätta mitt filmmaraton men tänkte först berätta vad som hänt de tre senaste dagarna.

I fredags var vi på en finfin restaurang med mamma, Mats och Malin. Och Sara åt stek. Ja ni läste rätt, Stek. Jag kan erkänna att det var ganska gott. I alla fall halva, sen blev jag trött på the never ending tuggandet och skärande. Lite lazy är man väl.
By the way, Jag bad mamma ta med massa kanelbullar till mig så att jag (och Lisa och Mikaela) kunde frossa i dem. Hon tar med dem, men hon ger dem inte till mig. Nej, Hon ger dem till min idrottslärare Charlie så att han kan dela ut dem på vår lektion. 

Lördagen fick en sen start i Camden på Camden Lock Market, där vi strossade omkring. Hungern tog över ännu en gång och vi gick till Starbucks och köpte mackor och satte oss på en buss till Tottenham Court Road där vi fortsatte till Oxford St. Vi besökte Bik Bok och Topshop innan vi bestämde oss för att ta oss hem för en movie night. Först ett besök på vårat favorit hak Mc Donalds vid rundellen där Lisa spannade in ett joggingdressat killgäng. 

Nästa film: Into the Wild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0