"Det finns många kineser i China Town"

LONDON TOWN. Vi åkte in till London idag och var turister idag. London Eye. Big Ben. Westminster Abbey. China Town. Picadilly Circus. Tog foto på allt. Typ. Fottandet slutade när vi kom till Covent Garden och alla var hungriga. Då blev vi ovänner. Efter det blev allt bara värre. Let's say that mensvärk, ont i rygg och fötter kombinerat med hunger inte går så bra ihop. Grädden på mosen är att trampa i tuggummi på en Mc Donalds med inga sittplatser. Lucky me. Men jag fick min efterlängtade DVD film senare så det blev bättre. Men då åkte vi förbi Twickenham train station där vi skulle av och hamnade i Kingston. När man väl är i Twickenham är det proppfullt med folk som varit och kollat på rugby matchen. Men jag fick åka dubbeldäckare idag. Sist av allt.

Nu ska jag och Lisa titta på 13 going on 30 och äta skittles.

Kommentarer
Postat av: mikaelala

du snodde citatet!!! ;)

2009-01-17 @ 23:04:01
Postat av: [email protected]

Det är verkligen tröttande att ränna på stan gumman.

Hoppas alla fick titta på vad de ville innan ni till slut fick mat.

2009-01-18 @ 11:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0