Drutten filosoferar

Livet är hårt och jag har druckit för mycket äcklig varm choklad. Livet är nu ännu hårdare i druttens liv. Det är synd om drutten. TYCK SYND OM DRUTTEN! Nu ska jag fortsätta att inte plugga. Det är jag ju så bra på. Nu ska Sara kissa. Hon skäms för att jag skriver det. Vad är felet, alla kissar väl? Jag ska också kissa snart. Drack som sagt för mycket av den där alldeles för äckliga chokladen. Så kan det gå. Jessica har också precis kissat. Hon tyckte att chokladen var god. Jaaja, smaken är ju som... ja ni vet. 

Så. Tack för mig/ drutten. Även känd som Mikielimikkis. Min blogg? Här: mikaelagershagen.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Amandaep

Drutten.. precis som min katt. Lustigt, hihi. Sara kom hem nu! Bara en liten stund? :P

2009-01-29 @ 19:33:42
URL: http://toast.blogg.se/
Postat av: mikaelak

jag måste säga att min likhet med drutten är slående! förstår inte alls vad jag håller på med på den där bilden dock.

2009-01-29 @ 21:28:31
URL: http://mikaelagershagen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad äter du

2009-01-30 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0