I really don't get it

SUNDAY. En dag mindre till London. Yeay. Eller inte. Var hos min morbror och moster och hade cya-middag. Jag gillar Jessicas expression som tog mig mer än en vecka att lista ut vad det betyde. Always late. Jag har fått en jobig förkylning. Tog den med mig hem från Skottland. Tar nog tillbaka den till England. De kan behålla den där borta i Storbritannien. Min packning går för bra. Har nog redan 10 kg övervikt. Great. Dags att sortera och skriva upp det som ska skickas över om en månad. Well, well. Får väll fortsätta att packa och titta på Skins på TV.

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha verkligen...det billiga sättet:P men shiit. jag har inte ens 18 kg i min väska. handbagaget däremot kommer väga för mkt, har alla böcker där och sånt. men kan lägga det i min stora fula gröna resväska. blä. min pappa kör mig. och min mamma tar egen bil dit. så hela familjen följer med. ca 7 st haha:P jag är död i hjärnan nu

2009-01-05 @ 12:13:55
URL: http://lisanelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0