Sunday in Twicks

SUNDAY. Hängde på hippa-but-not-so-cheap Starbucks halva dagen med Lisa, Mikaela och Jessica. Läxläsning. Antal läxor gjorda: Zero. Vi är allt duktiga. Tove kom också förbi. Stackaren blev utslängt från sitt hem igår. Men hon har sin nya familj. Fast inte ett större rum. jag han med en shoppingrunda inne på Superdrug or what it was called. Köpte make-up remover, ännu ett not so necesary nagelack och andra onödvändigheter. Klockan tickade och jag följde Jessica till ett stängt Western Union. Hon får aldrig sina pengar. Jag spran tillbaka till Starbucks och väntade på att Lisa och Mikaela skulle orka resa sig från soffan och köpa en muffin så att vi kunde ta bussen hem. Efter 15 mins tjatande köpte Mikaela muffinsen. 
Innan vi tog bussen gick vi till vårt nya stammis ställe, The post office buiken. Det ända stället man inte behöver köpa Irn Bru på storpack. Plus att det är nära bussen. Lisa fick se rummet Mrs. Mac Sharry erbjöd henne. Litet men nästan dubbelt så stor som hennes nuvarande rum hos Mrs. Purri. Nu sitter jag och kokar på mitt rum. Det blir inte kallar hur man än gör. Värst av allt. det går inte att öppma fönstrena. Lucky me.

By the way. Igår var vi i Kingston och shoppade. Köpte strumpor på Primark. Ska tillbaka på fredag under lunchen och köpa ett par skor. Och pappa dont worry, de kostar bara £15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0