I’ll miss you. No matter how short a time you’re gone.

Jag läste inte ut de sista sidorna i Breaking dawn. Har fortfarande 100 sidor kvar. Varför?  När de är slut finns det inga fler böcker om Edward och Bella, och de andra vampyrerna och vargarna. Sad. Men vi kan hålla tummarna för att förfataren beslutar sig för att släppa den femte boken Midnight Sun om Edward. Så håll nu tummarna!  

Idag ska jag och Mikaela åka till Hyde Park medans Lisa ligger hemma och sover. Fast tanken är ju att hon ska med  men eftersom att hon sov när vi stack, lät vi henne sova. Något vi kommer ångra senare, eller rättare sagt jag. Well, well det kommer fler soliga lördagar. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Well, as you said. Men jag hann ju följa med till slut:P

2009-03-08 @ 13:55:23
URL: http://lisanelinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0