Success

SATRUDAY. Klockan ringde vid 06.00 idag, på en lördag. Usch. Fick dra mig upp ur sängen och göra mig i ordning snabbt plus fixa med min och Lisas tvätt. Sedan bar det sig av in till central London för ett IELTs test. 9.00 a.m till 7.00 p.m. Sex hela timmar, fast mitt prov var över vid klockan tre då jag fick en tidig "speaking time". Skulle prata om success i tio minuter - hur gick det? Det gick men inte bra, kan man säga. Ganska glad att kursen äntligen är över, vilken lättnad. Känslan man hade när man gick ut ur byggnaden när den sista delen av provet var avklarad var oslagbar. Men en sak är säker: Jag kommer inte att rekommendera kursen för de framtida eleverna på Polhem.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis tjejen. Nu är det över. Mams

2009-05-17 @ 19:52:30
Postat av: Amandaep

Är allt pluggande över nu också?

2009-05-22 @ 11:43:41
URL: http://toast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0